فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: برقراری امنیت کامل کشور حاصل حضور خالصانه جوانان در راه دفاع از میهن اسلامی‌مان بوده است و این حضور غیرتمندانه همواره شایسته تقدیر بوده و هست.
کد خبر: ۶۹۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 23 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در مراسم افتتاحیه دومین دوره بصیرت‌افزایی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا برگزار می‌شود، اظهار داشت: هرگاه اعمال انسان با تقرب به خدا و پیروی از آموزه‌های دینی باشد، آن شخص فردی موفق خواهد بود و حتی لحظه‌ای از صراط مستقیم جدا و گمراه نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه افسری فیضیه ارتش است، افزود: اگر می‌بینید که کشور ما در امنیت کامل بسر        می‌برد، حاصل حضور خالصانه شما جوانان در دفاع از میهن اسلامی عزیزمان بوده است و این حضور غیرتمندانه همواره شایسته تقدیر بوده و هست و همین حضور شجاعانه دانشجویان دانشگاه افسری در اوایل جنگ دشمن را پشت درب‌های شهر خرمشهر به مدت 35 روز نگهداشت و اجازه ندادند که دشمن تا به دندان مسلح به اهداف شوم خود دست یابد.

ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق کشور در آستانه فرارسیدن نهمین سالگرد حماسه غرورآفرین 9 دی ضمن تقدیر از حماسه‌آفرینی ملت ولایت‌پرور در نهم دی ماه سال ۸۸، خاطرنشان کرد: کشور ما در آن روزها در شرایطی بحرانی قرار داشت و مردم عزیزمان همچون همیشه با هوشمندی بالای خود و با پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه توانستند نقشه دشمنان را نقش بر آب سازند.

آذریان تصریح کرد: از مولفه‌های جنگ نرم هجمه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی است که تفکر انسان را عوض کرده و شما جوانان و نخبگان عزیز با گذراندن این دوره‌ها به آگاه‌سازی سیاسی دست می‌یابید تا به حرکت درست خود که همان حرکت در مسیر ولایت فقیه بوده با اقتدار کامل ادامه دهید و نقشه‌های شوم دشمنان در زمان‌های مختلف را نقش بر آب سازید.

وی تاکید کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین دوره بصیرت‌افزایی با حضور 500 نفر از دانشجویان دانشگاه افسری امام علیع) و به مدت 3 روز در مشهد برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این دوره از برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و زیارتی و نیز کلاس‌های سبک زندگی، فرقه شناسی، فضای مجازی و خانواده بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار